دانلود ترانه سقوط داریوش
نوشته شده توسط : امیرحسین

وقتی که گل در نمی یاد

سواری اینور نمی یاد

کوه و بیابون چی چیه؟

 

وقتی که بارون نمی یاد

ابر زمستون نمی یاد

این همه ناودون چی چیه؟

 

حالا تو دست بیصدا

دشنه ما شعر و غزل

قصه مرگ عاطفه

هوای خوب بغل بغل

انگار با هم غریبه ایم

خوبی ما دشمنی

کاش من و تو می فهمیدیم

اومدنی رفتنیه

 

تقصیر این قصه ها بود

تقصیر این دشمنا بود

اونا اگه شب نبودن

سپیده امروز با ما بود

 

کسی حرف منو انگار نمی فهمه

مرده،زنده

خواب و بیدار

 نمیفهمه

 

کسی تنهایی مو از من نمی دزده

درد ما رو در و دیوار نمی فهمه

واسه تنهایی خودم دلم میسوزه

قلب امروزی من خالی تر از دیروز

 

سقوط من در خودمه

سقوط ما مثله منه

مرگ روزای بچگی

از روز به شب رسیدنه

دشمنی ها مصیبته

سقوط ما مصیبته

مرگ صدا مصیبته

مصیبته

حقیقته

 

 

تقصیر این قصه ها بود

تقصیر این دشمنا بود

اونا اگه شب نبودن

سپیده امروز با ما بود

 

 

 

برای دانلود ترانه اینجا کلیک کنید.





:: موضوعات مرتبط: داریوش(14) , ,
:: بازدید از این مطلب : 19231
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: